ÅRSMÖTET 2022 - 2023

söndag 3 december 2023

Årsmötet lockade 18 av våra medlemmar till Heden och ytterligare 4 följde oss via ZOOM, Klubben har just nu 45 aktiva medlemmar och 4 hedersmedlemmar. Har du missat de handlingar som avhandlades på årsmötet så finns de på hemsidan under "Dokument". Klicka och läs.   Vår inkommande president Michael von Braun har lagt en ambitiös budget, men vi alla bjuder till å det bästa är fullt möjlig att uppnå. Vi är på gång redan nu.

Inför årsmötet hade Ylva vår president uppmanat alla kolla i sina garderober om där fanns vinterkläder eller annat som kunde avvaras och komma till nytta i krigets Ukraina - en uppmaning som många verkligen hörsammat så att fem flyttkartonger kunde fyllas och genom Ylvas försorg snart är på väg till Ukraina.

Årsmötet avslutades med att Ulf och Eric presenterade Rotary's aktiviteter inom det sjunde aktivitetsområdet "Hållbar miljö". Presentationens bilder kan du ta dela av här:  En Stolt Rotarian bryr sig om miljön!