Två Paul Harris avslutat med ett Quiz.

söndag 11 juni 2017

Vid lunchsammanskomsten den 9 juni överraskades först Agneta Wahlberg och sedan Eric Sjöberg med att bli förärade var sin PHF.
Agneta har under det gångna året varit såväl klubbmästare som ansvarat för att hålla i kontakterna med Lyckholms och skött detta med brillians.
Här får Agneta sin utmärkelse av President Gunilla inför medlemmarnas granskande blickar.

Fortsättning följer om du klickar på rubriken!

President Gunilla lämnar även över sedvanligt diplom

Därefter är det Eric's tur att få en PHF med en safir i, vilken sätts på plats av President Gunilla.

Därefter utsatte Gösta Fromm lunchdeltagarna för en Quiz omfattande litterära personer varvid kunde konstateras att deltagarnas kunskaper var väsentligt bättre än försumbara. Efter en spännande kamp med bordet närmast fönstret - Lag Alfa - och det närmast väggen - Lag Omega - så vann Alfa med 6 - 5 över Omega. För sin underhållande insats tackas Gösta på traditionellt sätt av Presidenten med en bok.